Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 18 octombrie 2009

AM INVINS!!!!!

Ştiţi cu toţi ce s-a-întîmplat....
Mulţi, mulţi sms am dat
Pentru a ne difuza
Şi în weekend Broascuţa.
Lîngă glasul ei duios




Weekend-ul e mai frumos!!!
C-o Broscuţă şi o Ştire!!!!!!!!!
Deci : avem iar fericire!!!
21-i cel mai tare!!!
Avem Brosca-n reluare!!!
Avem iar weekend de vis!!!
Am învins!!! TOŢI AM ÎNVINS!!!

Putem sa ne bucurăm!
De astăzi Broascuţă-avem!!!
























































































Cine mai doreşte să se alăture nouă să mă contacteze!

8 comentarii:

mariusick spunea...

da sigur ca am invins avem broscutza in weekend cum sa ne lipseasca glasul ei duios din zilele libere?multumim r21 de asta va iubim.poop si dana si pe ceilanti.lavi*:*:*:*:*:**:*::*:**:

Lavinik spunea...

Super tare am invis si avem broscuta si stirile din nestire in weekend...iupyyyyyyyy.Multumimm celor de la Radio 21.Iubim RADIO 21! Bv danutza!

Daniela Patrascu spunea...

Sper sa fim toti multumiti,
Toti Broscutza o iubiti
Nu doar eu, desi acum...
Sunt la un sfirsit de drum.
Cred ca telul mi-am atins,
Cam atit aveam de zis...
21 tot mereu
Va fi in sufletul meu
Doar pe locul meritat
Dragii mei, eu v-am pupat!
Dumnezeu sa va ajute
S-aveti emisiuni multe
Haioase si-atragatoare!
21-i cel mai tare!!!
S-aveti multi ascultatori!!!
VA DORESC DE MII DE ORI!!!

Ionutz spunea...

Smecheria s-a intors in weekend , hai sa bem un cico in cinstea intoarcerii broastei dilii pe radio 21 in weekend , BROASCA DILIE e SMECHERIE ! Radio 21 statie de distractie !

Camy - Craiova spunea...

As vrea ca Nico sa nu interpreteze gresit lucrurile gresit, sa nu inteleaga ca ea nu se descurca bine, dar ne plac foarte mult glumele facute de broscuta noastra! Normal ca am invins! Radio 21 e cel mai tare!!!

Daniela Patrascu spunea...

Si eu tot asa mi-as dori, sa nu fim intelesi gresit... ne dorim sa fim uniti...ascultatori si 21/doar asa vom invinge! 21 va fi mereu pe primul loc!!!

Mircea-sb spunea...

in sfarsit avem broscutza in week-end...si asta e meritul lui Dana..ea a avut initiativa...multumim Dana...si multumesc si celor care au ajutat la implinirea acestui vis,de a avea broscutza in week-end...va salut

Casyan spunea...

In sfarsit avem broscutza in week-end..Bravo...Brosca Dilie se intoarce : Pupici :*:*:*:*::*:*:*:* Broscuta minunata :)) Va pooooop dulce :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*