Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 20 octombrie 2009

BROASCA DILIE si ION ILIESCU









Altă zi...altă dilie
Cu mai multă smecherie...
Pe joben şi microfon
Parc- apasă pe buton
Şi-aduce alt invitat,
Pinocchio ar fi sculptat
Din limba lui cea de lemn...
Eu cred că bea untdelemn
De rînzeşte-aşa mereu...
Bine...azi am rîs şi eu...
Deşi ulei n-am băut...
Şi nici cafea cu năut,
Nu ştiu cine-a fost de vină,
N-am cîştigat vre-o maşină
Nici măcar la bababum,
Chiar nu ştiu cum să vă spun
Dar am rîs pe săturate
Ca Iliescu , şi toate
Colegele s-au mirat
Toate, toţi m-au întrebat:
Ce-i cu tine ? ce-ai păţit?
Vre-o ciupercă-ai nimerit
Otrăvită sau ţi-a pus
Doctora-n dinţii de sus
Ceva prafuri , te-a drogat?
Nu, nimic nu s-a-întîmplat
Dar ziua fost mai frumoasă,
Nu chiar cum e Broasca noastră,
Dar....nu vreţi s-o ascultaţi?
Pe site puteţi să intraţi!

Niciun comentariu: