Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 11 octombrie 2009

UN VIS CU BROASCA DILIE


Vreau să vă spun ce-am păţit
Ieri, în zori, cum m-am trezit
Cafeaua nu exista,
Ţigăra nu fumega,
Pe ochi n-aveam strop de apă
Dar aşteptam să înceapă
Ceea ce îmi place mie...
Cum ce? DA!!! BROASCA DILIE .
Deodată-am auzit
Sunînd ceva...în sfîrşit
Am apăsat pe buton...
Exact EA la telefon:
-Nu se poate...ce-ai păţit?
Din nou vre-unul te-a răpit?
Sau ce-ai păţit draga mea?
"-Tu eşti prietena mea,
De aceea te-am sunat"
-Sunt, aşa e, nu contest
Ai sunat să-mi faci un test?
Sau să-mi iei vre-un interviu?
Este 11!!! e tîrziu!
La radio-ar trebui

Cu BB-i-acum să fii
Hai, grăbeşte-te Broscuţă!
te-ascultăm, eşti drăguţă

m-ai sunat, dar de-acum
Fugi la radio, îţi spun!
Un weekend fără Broscuţă???
Mai bine-aş umbla desculţă
Prin jar încins sau prin foc,
Chiar nu mă-încîntă deloc...
"-De aceea te-am sunat,
te-anunţ că am plecat
În weekend, dar nu să stau,
Ci interviuri să iau
La fiţoşi şi-încrezute..."

-Ştiu, Broscuţă, să te-asculte
Mii şi mii de-ascultători...
Dragii mei, era în zori
Şi ...de fapt, cum aţi ghicit,
Broscuţa-n vis a venit....
Totul a fost... doar un vis
Iar cînd ochii i-am deschis,
Am aprins iute-o ţigără
Şi-am băut cafeau-amară,
Nu pentru a-mă pedepsi,
Fiindcă era prima zi
Cînd Broscuţa mea lipsea
Mi-era tare dor de ea.........
Azi-noapte n-am mai visat
Mai nimic... dar, am intrat
Pe 21 să-ascult
Broasca ....îmi place prea mult
Şi mă-înveselesc enorm
Cînd o ascult pînă adorm.










Niciun comentariu: