Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 13 octombrie 2009

BROASCA DILIE si MIRCEA SANDU


Fiind marţi, trei ceasuri rele...
Vai de păcatele mele!!!
Nu ştiţi ce teamă mi-a fost

Că n-am să aud pe post
Broasca Dilie ... sau poate...

Fiindcă-am visat-o şi-azi noapte
Degeaba griji mi-am făcut,
În sfîrşit... cînd a-nceput
Şi glasul i-am auzit,
Somnul mi-a trecut subit.

Cu Mircea Sandu vorbea

Despre toţi cei care bea
În timpul meciului , după
Şi-înainte,... dar nu supă...

Cică-ar bea cît o cămilă,

Sîrbii nu au avut milă...

Cu goluri ne-au cocoşat....
Asta-i Broască de-ascultat!
Cică-ai noştri fotbalişti....

Scuzaţi! monştri alcoolişti,

Chiar ar trebuie păziţi

De parcă-ar fi poleiţi,

Cu SRI-ul la bot....

Chiar am rîs de nu mai pot!

Cînd de tricouri spunea
Să le schimbe culoarea....

Parcă într-un.... cafeniu
Sau parcă-n
ciocalatiu....
Fotbalul nostru de-un ban???
Să-i păzească un cioban
Cred c-ar fi mai nimerit!

Broscuto... n-am pomenit
Aşa tare interviu

Eşti cea mai tare!!! da ştiu!!!

Niciun comentariu: