Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 3 octombrie 2009

CAFE BB












Bineînţeles c-aţi auzit
Un glas dement şi răguşit
La Dimineaţa cu BB-i
De la 11 pîn' la 3...
Normal...doar v-aţi speriat
Atunci cînd v-am salutat...
Asta e.... "
turcul" fumează
Ca dementa...tricotează
Ţigară de la ţigară...
Cu timpul ploios de-afară...
Trebuia să mă-încălzesc...
Dar.... nu vă mai plictisesc
Cu-ale mele mici poveşti...
Poate vreţi să aflaţi veşti
De la sursă nu-i aşa?
Şi de unde le-aţi afla,
Proaspete şi aburinde?
De la Dana...nu le vinde,
Le postează doar în rime...
Doamne! iar vorbesc de mine?
Mai bine v-aş povesti
Ce-am făcut în astă zi...
Cu toţi ştiţi...aţi auzit
BB-i ce au păţit
Cu trei săptămîni în urmă...
Fără cafea...nu-i de glumă...
N-am dreptate?-acum pe bune
Cum să faci emisiune
Fără-o gură de cafea?
Să mai şi rîdă lumea...
Deci, cum ştiţi, ne-am înarmat
Cu ... CAFEA şi am urcat
Într-un taxi...eu în faţă...
Deşi ploua...dimineaţă...
Am ajuns chiar la moment...
Dar ...Dementul e DEMENT...
Şi-n poşeta mea cît sacul
Aveam cafeaua ...
săracul...
Dj.Blaj... cînd m-a văzut...
A crezut că am pierdut
Prin taxi pe undeva
Bunătate de cafea...
Şi doar zahăr am adus...
Dar...o porţie de rîs
Niciodată nu-i prea mult...
Tocmai de-asta-îi şi ascult
Fiindcă sunt cafeaua mea
Şi mereu i-aş asculta.
Pisicuţa de Negrutza
A deschis şi ea gentuţa
Şi-un termos mic a extras
De-au rămas şi fără glas.
Cînd au auzit că n-are
Termosul cafea-n dotare...
Şi-au dat seama că-i o farsă
Şi-au căzut în plasa noastră...
Cînd geanta am desfăcut
Şi termosul l-au văzut...
Mare cît...ziua de post
Nu m-au mai luat la rost,
Deşi... eu i-aş lua un pic...
Doar sunt femelă şi zic
Mereu ultima silabă....
Că-s mai rău decît o babă
Dar acum mă-întreb de zor
Doamnelor şi domnilor
De ce s-or mai lauda
Că ar bea multă cafea?
Cînd de fapt doar 2, 3
Au băut...jur! dragii mei,
Mai multă-am băut eu
Nu vă mint, ce Dumnezeu?
Am mai rămas c-o cescuţa
În termos...şi la măsuţă
Cu ea stau acum şi scriu
Ca de-obicei... tot ce ştiu...













2 comentarii:

Lavinik spunea...

Azi a fost mare distractie,nebunie nu jucarie,lumea s-a distrat si cafea a baut paana nu a mai putut.Ca doar in studio au fost doua demente si doi dementi.Cu toate ca nu am putut sa fiu alaturi de voi persoanal...am fost cu gandul.Dana frumoasa poezia imi place si tu sti asta foarte bine! Spor la poezii pe viitor si baietilor emisiuni demente si frumoase ca pana acum! Pupaceala!

Daniela Patrascu spunea...

Da, Lavi, intradevar a fost o zi deosebita...de abia azi am inteles de ce nu au timp sa asculte ca mine Radio21,nu imi pare rau ca am fost, doar ca nu prea am putut asculta emisiunea decit cca 65%,tot mai bine la mine acasa...ii ascult mereu, nu pierd nimik,ar fi mare pacat sa pierd ceva...SUNT CEI MAI BUNI!!!