Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 14 octombrie 2009

Broasca Dilie si Emil Boc


Orice mi s-ar întîmpla
Broasca o voi asculta,
Premieră, reluare...
Nu contează-i cea mai tare

Şi azi ca şi-n alte dăţi

Ne-a pufnit rîsul pe toţi,
Gaşca mea de la servici
Şi mai vîrstnici şi mai mici...

Nu, n-am pomenit de Boc,

Doar de noi cele cu toc,
Vă spuneam cum la cafea,
Zilnic ascultăm Broasca.
Totuşi să n-o mai lungesc
Haideţi să vă povestesc
Şi de Broasca cea Dilie...
Guvernu-a picat, se ştie...
De ieri, marţi şi 13
Însă nu-i bai...pică, trece,
S-o fi copt şi a căzut
Asta e, bine-au făcut
Că n-au rămas atîrnaţi
Precum şirul de cirnaţi,
Broasca noastră cea Dilie
Şi plină de jmecherie,
Curajoasă permanent
N-a lipsit din parlament
Unde cel mic şi julit
În genunchi era ...mierlit
Şi cu ultima suflare
Încerca să se dea mare
Cît pensia de urmaş
Broasca l-a luat pe făraş
Şi apăsînd pe buton

L-a zburat în tomberon.

2 comentarii:

Lavinik spunea...

Asa cu ei la tomberon...da avem o tzara de toata frumusetea,am ramas fara guvern se duce tzara asta de rapa daca nu s-a dus deja.dar na traim in ROMANIA SI NE OCUPA TOT TIMPUL!!!

Daniela Patrascu spunea...

Poate ar fi cazul ca in fiecare roman sa existe "O BROASCA DILIE" care sa ii puna la punct pe toti acei ce isi bat joc de noi, poate ar trebui sa nu le mai permitem asta...dar si noi ne-am obisnuit sa lasam capul sa n-il taie sabia, sa ii lasam sa traiasca BINE iar noi sa muncim mult si bine pt un venit de mizerie.