Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 15 octombrie 2009

BROASCA DILIE si MADALIN IONESCU



O Broscuţă mai zglobie
Decît a noastră Dilie....?
Sigur nu s-a pomenit!
Voi oare-aţi mai auzit
Reporter mai curajos?
Eu....de rîs eram...pe jos!
Micul Mădălin Ionescu,
"Fiul" lui Diaconescu,
Dl Senzaţional,
La un interviu mortal
A fost supus de Broscuţă.
Mădălin, ca şi Măruţă
Care fac emisiuni
Top în televiziuni...
Crime-n serie...beton...
Tolea cu-al lui tomberon
De-n pîrnaie nu intra
Mare rating le făcea...
Dar acum....ia laxative
Pentru-a face mai tardive
Fiecare caz în parte
Cu poze mai deocheate
Şi cu tot ce-i mai şocant,
Mai crud, rece sau crocant...
La ei totul se tranşează
Se discuta, se forează
Cu picamerul, adînc
Nici Naomi tricotînd
N-ar putea cînta aşa...
Foarte tare şi-azi Broasca!

Dar, ce m-atacă pe mine?
Faptul că weekend-ul vine
Iar pentru a mă distra....
N-am decît să-ascult Broasca
DOAR PE SITE LA 21
Asta e,... am tras cu..... tunul,
Dînd la sms-uri luni
Cu vre-o 20-de nebuni
Sau demenţi de teapa mea
Pentru-a asculta Broasca
Şi-în weekend,dar vre-un răspuns
Scris sau rostit...n-a ajuns.
N-am ce face...nu-mi pun bază
Dar pentru a nu fi varză
Am să intru să ascult
Ceea ce-mi place mai mult
Şi-am să am weekend perfect
Doar de-aceea sunt DEMENT.

2 comentarii:

Lavinik spunea...

Super poezia...vrem broscuta in weekend,dar intrucat nu o sa o avem o sa o ascultam pe net vb ta dana.Bv pt poezie!!!

Daniela Patrascu spunea...

s-ar putea sa nu fie chiar frumoasa "poezia" dar Broscutza o vom asculta in weekend se pare de pe site.Imi pare rau de vocea lui Nicoo, dar mie imi place Broasca si o voi asculta pe site.