Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 5 octombrie 2009

Asculta noul Radio 21! coment

V-agitaţi precum un val
Fiindcă-avem la matinal
Tot ce se putea mai bun?
Dragii mei, cum să vă spun...
Orlando-Bubanu-Blaj
E cel mai bun aliaj!!!

Sunt tari, haioşi şi-au carismă
Nu au nevoie de clismă
Pentru-a NU jigni-n direct,
Nu mi se pare suspect
Că i-au ales în sfîrşit,
Iar pe cel ce m-a jignit
Şi scuze nu şi-a cerut
De azi n-am să-l mai ascult....
Eu chiar iubesc 21
Cum o face tot românul
S-ascult altceva? NU VREAU!!!
DOAR PE 21 STAU!
Sunt "mică",e-adevărat
Dar, mereu i-am ascultat
ŞI PENTRU TOŢI SIMT LA FEL
ÎNSĂ NU ŞI PENTRU "EL",
Cel ce-a zis: HAI LA STATUIE
SĂ VĂ DEA ORLANDO.....MÎNA!
Văd aici, că-i ascultaţi
Zilnic, dar, nu mă- întrebaţi
Ce-am simţit cînd m-a tratat
C-o replică de ...rahat???
Poate Dumnezeu n-ascultă,
Dar asculta lume multă
Sau pleacă pe-alta frecvenţă
Sătui de a lui "demenţă",
Mai degrabă nesimţire.
Dar... de azi e AMINTIRE
După aroganţi e dus.
M-a auzit cel de sus!!!
Nu mă voi mai plictisi
Ascultînd doar TEORII
De-acum viaţa e frumoasă
Şi cu glumă sănătoasă,
Ataşa cum toţi ne dorim.
Deci... de ce s-o mai lungim?
Mai bine felicităm
BB-ii şi le urăm:
EMISIUNI TARI S-AVEŢI!!!
FELICITĂRI MAI BĂIEŢI!!!

Niciun comentariu: