Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 5 octombrie 2009

Broasca Dilie si Cristian Ciocan

Cît e ea de mititică
Broasca noastră n-are frică
Cum nu are niciodat',
Azi, microfonul i-a dat
Poliţistului Ciocan
Cu glasul de termopan
Acesta, sincer ne-a spus,
De am leşinat de rîs :
Banca nu i-a acordat
Credit şi s-a-mprumutat
De la cămătari, să facă
Pentru poliţia-întreagă
Uniforme, dar...se pare
Toate-s fără buzunare...
Şpaga-n frunte s-o lipească
Poliţia românească-
"Siguranţă şi .... renume"
Plină de înţelepciune
Cu IQ adunat...
Ca muştele la ....arat
Înţoliţi cu haine noi,
Cu fund mare şi burtoi
Peste tot vor defila....
Tare rău şi azi Broasca.

Deşi cică-a fost furată
De la semafor odată....
Chiar mi-am amintit şi eu
Cum să uit? ce Dumnezeu,
Cu maşina au răpit-o
De-aceea n-am auzit-o

În matinal, într-o zi
Dar Broscuţa orice-ar fi
Şi orice s-ar întîmpla
Sigur se va descurca
Şi oricîţi o vor "răpi"

TOT PE LOCU-ÎNTÎI VA FI!!!!!












Niciun comentariu: