Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 12 octombrie 2009

AUTODENUNŢ


Nu-i basm cu "a fost odată"
E-o-întîmplare-adevărată
Ce chiar azi mi s-a-întîmplat
E trist...dar, adevărat...
Cum...mulţi ştiţi...în grevă-am fost
Nu de muncă...ci pe post
Sms-uri am tastat
Astăzi... pînă am uitat
Să-mi iau fata de la scoală.
Asta e...dementa-i boală
Ce nu are tratament
Dementul e tot dement
Deşi cînd seama mi-am dat
Şi-ntr-o fugă-am alergat
I-am spus prietenei mele
Ce-am păţit....pedepse grele
Mi-a promis şi-am hotărît
Să vă spun de la-nceput,
Sinceră cum sunt şi-am fost...
Decît să aud pe post
Că-s mamă denaturată
Mai bine din prima dată
Vă destăinuiesc sperînd
Să nu vă treacă prin gînd
Şi voi pedeapsă să-mi daţi...
Mai bine mîine-ascultaţi
Şi voi radio 21
De la 5 pînă la 1
Noaptea... azi timpu-a zburat....
De aceea am uitat
Şi de criză şi de toate
Îi ascult din zori în noapte
Şi tot nu mă plictisesc.
Am greşit? am să plătesc!
Însă am recunoscut
Pedepsiţi-mă, v-ascult!!!




Un comentariu:

Lavinik spunea...

Dana eu nu o sa te pedepsec.pt ca se mai intampla e ceva normal...poezia e dragutza place.Lasa danutza ca a trecut!!!