Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 5 octombrie 2009

Ce mi-am dorit s-a împlinit!!!

În viaţa mea nu m-am simţit
Aşa de bine, în sfîrşit
Ce mi-am dorit cu-ardoare multă
S-a întîmplat! deci mă ascultă
Şi de-asta dată Dumnezeu
Numai la El mă rog mereu
Şi am simţit cum mă iubeşte,
Tot ce-mi doresc, îmi dăruieşte
Ce poate fi mai minunat?
Să primeşti ceea ce-ai visat!!!!!!
Fără-a plăti sau a da spagă...
Să fi vesel cît lumea-întreagă....
Să simţi cum fericirea vine,
Încet se-îndreaptă către tine,
Cu paşi mărunţi, adevăraţi
Şi te cuprinde...demonstraţi
Vă rog frumos, dacă puteţi
Că n-am dreptate...v-abţineţi?
Oare de ce? nu aţi învins?
De fericire eu am plîns....
Mi-au curs lacrimi de bucurie...
Nu cred că mi se-întîmplă mie,
Dar se întîmplă, în sfîrşit...
Ce mi-am dorit s-a împlinit!!!

Niciun comentariu: