Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 21 iulie 2009

AMINTINDU-MI DE RADIO ALSA /104,4

Nici cu 8 ani înainte
Nu eram "fată cuminte "
Scriam , scriam şi scriam
Agendele le toceam
Radio ALSA era
Pe atunci în viaţa mea ,
Pe-104,4
Unde "sta la pîndă Dracul"
Zilnic în direct intram
Poezii le recitam...
Acum ...Dracul s-a-însurat
Radioul ... a zburat...
Aseară mi-am amintit
Şi-o agendă-am recitit...
Din ea , doar o poezie
Aş vrea să-îţi expun şi ţie :
Era Paştele-am sunat
Şi în direct am intrat :
-Ce faci Dana???au intrebat ,
Eu :Hristos a inviat !
Ce sa va mai povestesc ....
Nici nu vreau sa-mi amintesc...
Pai sa vezi ce am patit :
Vre-o trei zile m-am gandit ,
Am strans retete vre-o mie
De stufat , fripturi , plachie ,
Cozonaci , pasca , placinte
De nici nu-ti trece prin minte...
Am pus ceva bani deoparte
Pentru-a face ca la carte
Sarbatoarea Pastelui...
Insa ... frate ...cum sa-ti spui...
Ma trezesc de dimineata
Si-ndreptandu-ma-nspre piata
Aud voci in urma mea
Trei cucoane-asa vorbea...
"-Miel ? eu nici nu ma gandesc !
Desi stiu sa-l pregatesc ,
N-am sa cumpar ca-mi e teama
C-o sa latre-n oala , mama !"
Vai de capul meu mi-am zis !
Deci mielul e interzis ,
Las' ca iau un berbecut ,
Gasesc eu unul micut ...
Intru-n hala...cineva
'Ncontinuu se vaicarea :
"-Vacile-au innebunit ,
Porcii s-au inbolnavit
De trichineloza , frati ...
Carne nu mai cumparati !
Ca-n ziua de azi n-ai baza
Nici chiar in zeama de varza !"
Ce ma fac ? cu ce-as putea
Oare sa umplu masa ?
HAi la oua-mi zic ,dar cum
N-am putut sa-mi vad de drum
Aud iar in fata mea
Pe citiva cum se certa
"-Astea-s oua ? tu nu vezi ?
Ca-nauntru-s toate verzi ?
Pin-acasa ai s-ajungi
Din ele cu coji si fulgi !
Ce-ai putea vopsi din ele ?"
Vai de pacatele mele!
Ce zi groaznica-am avut ...
Si nici bine n-a-nceput ...
Eu...plecasem sa iau miel
Si dadui peste catel
Porcul cel cu pielea roza
Facuse trichineloza
Vacile s-au sclerozat
Iar puii s-au infestat...
Doamne ,Doamne ce cosmar !
Am cumparat un ziar
Si-am plecat citind acasa
Dar cind am ajuns....la masa
Asteptau ai mei copii
Cu linguri in farfurii ...
-Hai !scoate! ce-ai cumparat ?
-Pai ...sa vezi ...am explicat
Prin ceea ce am trecut
Insa ei n-au priceput
Nimic din povestea mea,
Matele le chioraia...
Iar in oala de pe foc
N-aveam nici carne de porc
Nici umbra de pui macar
Dar luasem un ...ziar
Si in el puteau citi
Cit doreau ai mei copii
Asa-am patit ...fratioare !
Dar , voi ce fel de mancare
Ati gatit de sarbatori
Dragii nostri-ascultatori ?








Un comentariu:

Anonim spunea...

suuuupppeeeeeeerrrrrrrrr..t pup, camy