Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 16 iulie 2009

BROASCA DILIE SI COSMINA PASARIN

Astăzi pe site am găsit
Ceea ce ieri am cersit
Cu atîta-înverşunare...
Fabrica-mi era datoare
Cred că ieri i-am supărat ,
Iar azi Broscuţa-au postat.
După ce am ascultat-o
În rime am ...pamfletat-o.





Azi...Broscuţa mea , divina
A "luat-o" pe Cosmina
Păsărin la întrebări...
Piţipoanca-n... trei culori ,
Vedetă apreciată ...
De C.N.A ne-înţepată ,
În... istorie vestită ,
De Craioveanu ... hrănită .
Şi-a luat-o a mea Broscuţă
Pe Cosmina cea finuţă...
Şi prin Radio gorila...
De chiar m-apucase milă ...
Dar , m-a ţinut o..... secundă .
Eu cu Broscuţa pe-o undă ,
Foooarte mult ne-îngrijorăm...
Cînd specimene-abordăm...!?
Nuuu, nu le dăm la rechini ,
Îi chemam şi pe ... vecini
Să ne-ajute cu fetiţa
Ţucu-i ochii şi guriţa !
Sau ... mai bine... mă abţin
Să n-audă vre-un rechin
De pe Discovery, zău !
Sau...altceva şi mai rău...
Vre-un canibal să ne pape
Toate cele peste noapte .








Niciun comentariu: