Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 12 iulie 2009

CEARTA DE PE CHAT-UL 21


Oare fac cuiva vre-un rău
Doar pentru c-ascult mereu ,
De cînd geana dezlipesc
Pînă-n noapte ...şi zîmbesc ...?
Zîmbetul meu e prea larg ?
Poate...însă... îmi e drag
Să trăiesc şi eu zîmbind
Oare cu ce am greşit ?
Cu ce oare vă lovesc ?
Că-i ascult şi îi iubesc ?

Să vă spun de ce întreb ...
Fiindcă ceva nu-înţeleg ...
Ieri , eu nu eram pe chat ,
Dar "cineva" buzz mi-a dat
Zice : "Dana eşti chemată
De "Broasca Dilie" , fată !
Eu , ca arsă am sărit ...
Unde s-a mai pomenit
Să te cheme la apel
Un personaj mititel ?
Cineva ... la... smecherie
S-a numit... "Broasca Dilie"
Şi cu-n chef de răfuială
Cu mine....mă bagă-n boală...
Îmi spunea că ... mă dau mare...
-Cu ce-am greşit , frătioare ?
C-aş fi şefă ...Eu? auzi !
Chiar vrei să-mi vezi ochii uzi ?
Că : Broscuţa nu-i a mea....
Şi... nicicînd n-o voi avea...
De nervi nici nu mai ştiam
Ce răspunsuri mai dădeam...
Aşa-i Broască , ai dreptate !
Broasca nu e mea frate
Însă ea-i cea mai haioasă
Şi-o ascult doar de fiţoasă !!!
Nu am făcut nici un rău !
Ştie numai Dumnezeu ,
Şi nu cel ...din Radiou ,
Nici doar Dumnezeul meu,
Dumnezeul tuturor .
Am vre-o vină ? ok ! mor !
Totul se va... rezolva ?
Mulţimiţi ?... E-ok aşa ?

Poate că ar trebui ...
Să mă retrag într-o zi ...
S-ascund versul , să-opresc rima ,
Poate că aici e ...CRIMA
Mă voi duuuuce......................... ca un val .
Nu-mi doresc un piedestal !!!
Nici "mulţumesc" nu-mi doresc
Să-mi spună!!!!!!!!!...eu îi iubesc
Fără ceva-n schimb să cer !!!
În dicţionar...SINCER
Înseamnă oare ceva ?
Deschide-ţi-l , veţi vedea !
Poate...ce-înseamnă să ai
Un loc al tău ... ca un Rai ...
O lume... a ta... divină
Să o asculţi în surdină ....
Fără-n jur să deranjezi
Şi totuşi să te distrezi ,
Să te distrezi totodată
Exact cînd eşti ....disperată ...
Cam aşa simt zilnic eu
De aceea-i ascult mereu .
Iar dacă asta vă doare...
În genunchi îmi cer iertare !!!
Doar atît aştept să-îmi spună :
-Ce tot scrii ca o nebună ?
Nu vezi că eşti deplasată ?
Încetează dintr-odată !!!
Şi dispar...fiţi liniştiţi !!!
Să vă fac loc să zîmbiţi .




Niciun comentariu: