Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 26 iulie 2009

DJ-II DE LA 21 NU ASCULTA RADIO21!!!DE CE??

În Radioul din Băneasa ,
În week end sunt doi demenţi ...
Crudu şi cu Pătruleasa
Şi-ar dori aşa băieţi ...
Însă azi m-am hotărît
Să nu-i mai laud de zor ,
Eu , cea care îi ascult ...
În baie , în dormitor ...
Pe stradă , oriunde-aş fi ...
Azi ... aş vrea să fiu mai rea ,
Să-mi mustrez prietenii....
Azi voi fi .... mic "C.N.A"
Am aflat un fapt concret
Şi ... foarte adevărat
Care mă roade în piept ...
De aceea-am redactat ...
Astăzi , aceasta mustrare :
Şi nu numai pentru ei
Nu vreau să rămîn datoare
Chiar la nimeni dragii mei !
Cizmarul ... cizme nu are
Croitorul ... n-are tiv ,
Aţi înţeles ceva oare ?
Lucrul ăsta e tardiv !!!
Să lucrezi la Radiou ...
Şi să nu asculţi nicicînd?
Mai băieţi ! ce Dumnezeu ?
Vreţi să spun tot ce-am în gînd?
Voi chiar nu vă întrebaţi
Niciodată , de ce , eu
Vă ascult şi mă distraţi ?
Zi de zi ? mereu , mereu ?
Voi nicicînd nu ascultaţi !!!...
Pentru asta ...m-am gîndit
Astăzi severă să fiu !!!
Ruşine !!!rima-am găsit ,
Dar , nicicînd nu e tîrziu !
Aşa că ... de azi-nainte !
21 ascultaţi !
Iar de nu ... ve-ţi ţine minte !
Peste ... Dana o să daţi !
















7 comentarii:

Camy spunea...

rusink sa le fie..

Unknown spunea...

Ce sa mai asculte daca sunt toata ziua la radio :)) poate or asculta si ei in timpul lor liber, nu ai de unde sa stii :P

Anonim spunea...

Frumoasa poezia Dana....da chiar asa,dj.ii nu asculta radio...?????..urat din partea lor..:D:D: Succes in continuare Dana...chiar imi plac poeziile tele :P:P(mircea)

Anonim spunea...

BLAJ AICI! DANA, ascultam radioul dar nu la fel de mult ca si tine, recunosc! si asta pentru ca inca nu avem diploma de dementi! dar nu e tarziu! daca il vei face si pe puya( al carei fan esti) sa asculte 21 la fel de mult cum asculti tu....iti fac cadou un bilet la concertul lui+ un backstage! muaaahaaaaaaaa! te pupam . BB-ii de week-end!

Anonim spunea...

Esti un pic suparata Dana...dar omul asculta ce vrea...bine zis treaba cu cizmarul si croitorul...este democratie...frumoasa poezia intradevar.Si eu ascult radio 21 dar nu mereu.Poate sunt la munca cu treaba sau la un suc cu prietenii.... dar nu fac exces.Si poate are si Dj christian P dreptate..."poate asculta in timpul lor liber".....multa bafta Dana!!!
(Mona)

Lavinik spunea...

Trebuie sa ne luam un pic de ei ca sa ii facem sa asculte mai mult radio 21....dupa cate vad comentariul lui Blaj mai sus vad ca asculta dar nu asa de mult...poate or sa aibe si ei diploma de dementi...deocamdata numai noi avem.te pup Danaaa.

Anonim spunea...

asculta si eu atunci cand au ocazia si cred ca au ocazia atunci cand sunt la radio si in masina sau acasa dar asta nu inseamna ca nu asculta 21.ca doar ca ei sunt ssatui sa isi auda vocile mereu:)):):)):));)):)):)) aici marius va salut.hai acum la treaba dana inca o poezie misto ca imi place bafta esti tare.