Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 21 iulie 2009

NU MAI SUNT DATOARE !!!!!!!!!!!

Aseară-am avut de dat
O monedă , eu am luat
Împrumut fără să cer .
Crezînd că e tot sincer
Aşa cum l-am cunoscut ,
M-am ... blocat la început
Cînd vestea el mi-a servit ,
De-odată m-am înverzit...
În timp ce îmi povestea
Pumnalul în piept rotea ,
Însă n-aveam ce să spun ...
Decît :....să ai un drum bun!
La sfîrşit m-a anunţat ...
După ce mi-a explodat
Sufletul şi inima ...
A fost farsă !!! nu-i aşa ?
Că sunt un mare farsor ?
Eşti ! i-am zis , dar TE OMOR!!!
Deci , de-atunci m-am tot stresat...
Cum omor un vinovat ?
Cu toporul ??? cu săgeata ???
Eu , care-s fata lui tata ...
Obsedată textual
L-am dus ... uşurel la mal ,
Adevărul cu minciuna
Le-am amestecat...şi ...spuma
Uşurel ....................cu linguriţa
I-am servit-o ......el ......guriţa
Deschidea ...... eu...... îl serveam ...
Cîte-un cuvînt ...îl minţeam ,
Apoi adevăr curat...
Pînă cînd l-am anunţat
Că şi eu farse pot face
Chiar dacă nu prea îmi place
Să fiu o răzbunătoare
Însă nu mai sunt datoare !!!
De-acu' scoru-i doi la doi
Şi rămîne între noi ,
Fără nici o supărare
Nu-i aşa că sunt mai tare ?





Niciun comentariu: