Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 3 iulie 2009

SEMN MARE DE INTREBARE "?"


































Azi , semn mare de-întrebare"?"
Unde-o fi Broasca Dilie ?
O fi bolnăvioară oare ?
Sau e la vre-o cumetrie ?
În zori toţi am aşteptat
Interviul ei hazliu ,
Însă ce s-a întîmplat
Vă jur la toţi că nu ştiu !
Sms-uri am trimis
Cînd o dădeau reluare ,
Însă în zadar le-am scris...
Unde-o fi broscuţa oare?
Răspuns concret n-am primit,
Poate-am fost prea indiscretă
Poate chiar am zăpăcit
Toată Fabrica DeMentă.
Dar nu e doar vina mea
Toţi colegii aşteptau
Să asculte broscuţa
Şi pe mine mă-întrebau :
Ce-i cu Broasca cea Dilie?
Cînd începe?ce-a păţit?
S-a lăsat de meserie?
Cu-ntrebări m-au ameţit...
În grevă-ar fi vrut să stea
După- această întîmplare...
Le-am spus că nu-i vina mea ,
Dar a cui e vina oare?

Niciun comentariu: