Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 28 iulie 2009

BROASCA DILIE ,OANA ZAVORANU SI MONICA COLUMBEANU



De astăzi în matinal
Programu-a fost ... bestial ...
Broasca noastră ... cum se ştie
Doar de-aceea e Dilie ,
A fost azi de ... milioane !
A învins orice şabloane
Cu Monica Columbeanu
Şi cu Oana Zăvoranu ,
Cum naiba s mă nu zîmbeşti ?
Să-ţi mai vină să trăieşti
Cînd divele s-au certat...
S-au umplut şi de ... rahat
Şi de tot ce vreţi sau nu ...
N-ai ascultat-o şi tu ?
Intra pe site chiar acum !
Şi asculta cînd îţi spun
Deloc rău nu-ţi va părea
Broasca Dilie-i ... belea !
Cu Soci m-am obişnuit
Iar azi ...cu toţi am zîmbit
Colegi , soţ şi fiica mea
Asculta-i şi vei vedea
21 nu-i oricum
E adevărat ce spun !
E distracţie mereu !
O spun toţi , n-o spun doar eu!!!



Niciun comentariu: