Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 18 iulie 2009

PRIETENI ADEVARATI LA RADIO21

Pînă-acum m-am tot gîndit
Azi , am zîmbit , în sfîrşit !!!
Am simţit că voi avea
Puterea de a zbura ,
Prietenii m-au trezit
Cu blîndeţe , le promit
Că alături le voi fi
Cu sufletul zi de zi !
Gîndurile cele rele
În melodii sa se spele!!!!!
Pentru viaţa voi lupta
Voi trăi şi voi spera...
De mîine va fi mai bine
Fără lacrimi şi suspine
Doar cu zîmbetul pe buze
Fiindcă am cin' să mă -amuze
Am prieteni...unu şi-unu!!!
La Radio 21!!!
Orice zic , orice ar face
Gluma lor prea mult îmi place
Şi de-acum m-am hotărît
Am să-i ascult şi mai mult!!!
Au plecat unii-n vacanţă ,
Însă mai am o speranţă
Cu Nicoo , Blaj şi Bubanu
Nu te plicitiseşti tot anul...
Vom vedea ce va ieşi
Oricum i-ascult zi de zi !


Niciun comentariu: