Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 29 iulie 2009

CEA MAI MARE TRAGEDIE , AM RATAT BROASCA DILIE !




Chiar am să cad şi să mor ....!!!!
Am cerut şi ajutor
Pe sms şi pe mess ...
Dar ... nu prezint interes ,
Nimeni nu m-a ajutat !!!
Am să mor !!!, neapărat .
Dimineaţă am ratat
Broasca ce s-a difuzat !!!
Aşa mare tragedie
Mi se-întîmplă numai mie !!!
Chiar nimeni ... să nu asculte ?
Cum se poate să se-întîmple ?
Aşa ceva?Nu se poate !
Asta e o nedreptate !
Să ratez Broasca Dilie ?
Cea mai mare tragedie !


Tristete sau bucurie ?
C-am ratat Broasca Dilie ,
Sigur voi nici n-ati visat
Ce mult eu m-am agitat ...
Sms , email , mesaj
Pierdusem orice curaj ...
Dar motiv de bucurie :
Pe site azi : Broasca Dilie !!!
21 a postat :
Broasca Dilie-a plecat
La Băi , s-a dus la Amara ...
Doar de-aceea-a venit vara ,
Doamne cît m-am agitat ...!!!
Ca maimuţa în copac
Ne ştiind că vor posta
Chiar astăzi Dilia mea !!!
Dar acum m-am liniştit ,
Broscuţa mi-am auzit
Dacă vreţi s-o ascultaţi
Puteţi pe site să intraţi !


Niciun comentariu: