Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 20 iulie 2009

BROASCA DILIE SI FERNANDO DE LA CARANSEBES

Să vă spun ce s-a întîmplat ?
Ieri , chiar eu l-am întrebat
Pe Blaj ... dis de dimineaţă
Dacă Broasca e-n vacanţă ...
Exact ce n-am vrut s-aud...
Răspunsul groaznic de crud ,
Pe messenger mi l-a dat .
Oare de ce-am întrebat ?
Mai bine gura-mi ţineam ,
Tastatura nu toceam ...
Şi nici n-aş mai fi oftat
De ieri...aşa ne-încetat .
Nu-i nimic... "îl ard eu tare"
Sigur...data viitoare !!!
Fiindcă azi ... la opt şi-un pic ...
Nu ştiam ce să mai zic ,
Eram ca într-un mister ...
Îmi venea să ţip....să zbier !
De surpriza minunată ...
Broscuţa ..... redifuzată !
Soci de-acum ne-o dăruia .
LINIŞTEEEEE!!!!!am strigat , aşa
De tare de-au amuţit
Toţi colegii , i-am uimit ...
RELUARE...dar era
La Radio Broscuţa mea !!!
Surpriza a fost enormă ...
Broscuţa-n aceeaşi formă
Pe Fernando l-a găsit ,
Manelistul zăpăcit ,
Cel ce-ar vrea să se însoare
Cu-o preoteasă , se pare ,
Cu motanul încălţat ,
Pisica ce-a decedat
În poartă la popa , care
L-a dus la exorcizare ,
De zbiară ca ... disperatul
Manele de tot ...rahatul ,
Sau ... cu-o fată oarecare
Dar să fie ...fată mare
După ce-a ... dansat tot satu '
S-o ducă la Mircea Radu
În caravana minune ...
Broasca "mea" pusă pe glume ,
Dilie şi nicicînd tristă ,
O copertă de revistă
Cu drag i-a recomandat ...
Pentru-adulţi ! aţi ascultat ?
NU ? Atunci pe site intraţi
Faceţi bine şi-ascultaţi !
Broscuţa şi ...posedatul...
Fernando ...zis ...crăcănatul .





Niciun comentariu: