Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 10 iulie 2009

BROASCA DILIE si MONICA IACOB RIDZI

Broscuţa noastră... isteaţă ,
Astăzi , chiar de dimineaţă
A luat-o la-întrebări
Pe Iacob Ridzi ... din zori .
Auzisem ...ceva eu
Aseară la radiou ...
Dar nu mi-aş fi-imaginat
Ce răspunsuri ar fi dat
Madam Ridzi-"toacă bani"...
Nici într-o ...sută de ani .
I-a făcut... viaţa uşoară...
Ca un concert de ...vioară
Prin ...Tîncăbeşti susţinut
De-am rîs de la ...început...
Pînă...cînd a întrebat-o :
Cine oare-a coafat-o?
În ce priză se-încreţeşte ?
C-asta aşa o ... întinereşte...
De ... stă cu... Eba pe-o creangă
Ciripind o vară-întreagă ,
Tocind bani ca o ...omidă .
De-a rămas Ridzi ...lividă
La sfîrşit de interviu...
Dacă nici eu... nu mai ştiu
De-atîta rîs ...cum mă cheamă...
Pentru Ridzi-a fost ....dramă
Cred , aşa să-o întilnească
Astăzi pe Broscuţa noastră...




Niciun comentariu: