Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 17 iulie 2009

VACANTA DEMENTIALA

Ce e pentru mine oare
21? O valoare !
De ce nu fac altceva
Potrivit de vîrstă mea ?
21-i bucurie !
Cînd ascult ... Broasca Dilie ,
Sau ... ştirile în neştire...
Rîd de ... nu-mi mai vin în fire .
Demenţele lor trăznite ,
De toata lumea-auzite
Nu doar mie-mi sunt plăcute ,
Toată lumea poa ' s-asculte
Şi -apoi îmi ve-ţi da dreptate ,
De ce-am plîns pe săturate .
Azi , pîn-în 10 am-sunat
Şi în direct am intrat ...
Dar , cînd am vrut să ... rostesc :
Răzvane vă mulţumesc
Ca-n fiece dimineaţă
Mi-aduceţi zîmbet pe faţă !!!
Numai numele mi-am spus
Şi-am şi izbucnit în plîns
Roxanica m-a salvat ,
Comvorbire-a preluat ...
Altfel de rîs mă făceam...
Se auzea cum plîngeam .
Voi nu aţi fi procedat
Ca mine , e-adevărat ?
Dar , eu aşa am ... simţit ,
Voi , toţi v-aţi fi stăpînit ?
Eu sunt ...slabă , n-am putut
Să mă stăpînesc prea mult .
Mă-întreb ce va fi cu mine
De azi - 5 săptămîni de zile ?
Fiindcă eu nu pot migra
Pe alt post , eu Fabrica
Doar în weekend n-o ascult ,
Dar şi-atunci îmi place mult!!!
De la 11 pin' la 3 ,
Cu toţi prietenii mei
De pe chat să ne distrăm
Pe Blaj , Bubanu- ascultăm ,
Ascultăm din nou Dilia
Ce-alunga monotonia ,











Niciun comentariu: