Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 23 iulie 2009

SUNT NERVOASA ...DEPENDENTA




Sunt nervoasă zi şi noapte ,
Nimeni nu îmi dă dreptate...
Mai adînc de m-aş gîndi
Cineva tot s-ar găsi
Să mă-înţeleagă ce am ,
De ce iau foc dintr-un ... gram
Şi la orice supărare
Plîng din ce în ce mai tare...
Voi ... cei tari , ce veţi citi ,
Probabil că veţi zîmbi ...
Cînd ... motivul veţi afla ...
Fiindcă s-a-închis Fabrica ,
DeMenţii sunt în vacanţa
Şi nu e nici o speranţă
Cu alt post să mă ... tratez
De unde să inventez
Altă Fabrica DeMentă ?
Eu de asta-s dependentă !
Nici nu ştiu , exista oare
Secţia-dezalcolizare ?
Sau cum naiba s-o chema ....
Să-mi trateze dependenţa ?
Nu-s drogată , alcoolistă ...
Fără Fabrică sunt ... tristă
În fiece dimineaţă
DeMenţa înseamnă VIAŢĂ
Iar atunci cînd ea dispare ,
Plecată-n vacanţa mare ...
Simt cum totul se dăramă ,
Nimeni nu ştie de glumă ,
Toţi nervoşi şi puşi pe harţă
În fiece dimineaţă .
Nici nu ştiu cum să vă spun...
Fumător ... fără tutun ,
Sau alcoolist .. fără bani .
Peste tot numai ... duşmani
Toţi rigizi , fără-un surîs
Nimeni n-are chef de rîs ...
Însă , nu ar recunoaşte ...
Nici în sfîntă zi de Paşte
DeMenţa e DeMenţă
Şi provoacă dependenţă .


2 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare Dana..imi place...tine.o tot asa (mircea)

Lavinik spunea...

EEE lasa Dana ca or sa revina si dementa dupa vacanta si atunci nu o sa mai fim suparateeee.pana atunci ii avem pe BB si pe Nico ;)