Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 28 iulie 2009

UN AUTOGOL MI-AM DAT !!!

Orice-aţi face sau ... aţi spune ...
DeMentul ... DeMent rămîne !
Vreţi s-auziţi ce-am păţit
Aseară ? m-am răsplătit !
Dar cu lux de amănunte
Vrea cineva să m-asculte ?
Deci : pe chat , eu , admin mare
Cu ... putere în dotare ,
La ... taclale-în grup tastam ...
Cîte-un vers mai compuneam ,
Navigam pe chat atentă ,
Cum ... mă ştiţi toţi ... o DeMentă .
Salut un tip şi ... mă-înjură ...
Mai bine ... tăceam din gură !
Grăbită , cum sunt de fel
M-am transformat în ... Bănel
Şi ...în loc să îl banez
În fuga mare tastez
Hop , moţoc şi ...ban îmi dau !
Ce mă fac ???stau eu şi stau ...
Vre-un admin poate-i pe fază
Da' de unde ... eram varză
Călită şi cu ... ciolan .
Am prieteni ??? eu ştiam
C-aş avea ... dar nu ştiu unde
Erau duşi , să mă ajute
Nici prin gînd nu le-a venit ...
Am tastat ceva ,pripit ...
Doar dup-un buzz insistent
M-a ajutat un DeMent ,
Banul mi l-a ridicat
Şi-n sfîrşit am .... respirat !!!
A banat dusmanul care
Mă sictirise- aşa tare
Ce ... încă mai înjura
Pe ceilalţi şi se distra...
Iar pe mine m-a salvat .
Prieten adevărat !
Mariusik ... mulţumesc !
Sper c-un vers să răsplătesc ,
Sau cu-această poezie
Dedicată numai ţie !

Dar , încă nu am sfîrşit
Chiar totul de povestit ...
Soţul meu ... nici nu visa
Mie ce mi se-întîmpla ,
Transpirasem ... eram toata
Arsă , coaptă , friptă , fiartă ...
După tot ce s-a- întîmplat
Iar cînd eu l-am anunţat ...
Cu lacrimi a rîs într-una
"-Ce DeMentă !!! una-şi-una !!!
Şi curcile rîd de tine !!!"
Chiar aşa ?nimeni ca mine
N-a păţit aşa ceva?
Dar Bănel în poarta sa
Cînd autogol şi-a tras ?
Cine i-a mai rîs în nas ?
Mulţi ? atunci chiar vă dau tonul !!!
Astăzi sunt : Dana-bufonul !!!
Rîdeţi , rîdeţi cît veţi vrea !
DeMentă sunt ... şi aşa
Voi rămîne cît poftesc !!!
Rîd şi eu !... vă-înveselesc ?



Un comentariu:

Lavinik spunea...

Deci poezia e bestiala...A ajuns si baiatul meu "videta", ce sa fac acum il invidiez dar asta e:))) oricum dana poezia e bestiala ca toate de altfel.Pupiciiii