Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 27 iulie 2009

MAI BINE-ASCULT RADIO 21 !!!

De la prieteni mereu
Am cerut sinceritate...
Asta sunt ... aşa sunt eu ...
Alta ... tata nu mai poate ,
Să mai facă , nu e cazul
S-am clonă-n... apropiere
Însă , ştiţi care-i necazul ?
Dă-i amicului cînd cere !!!
Un sfat .... dacă ...poţi s-o faci ...
Dar fi sincer... nu trişa !
Dacă nu ,... mai bine ... taci !
Asta e părerea mea !
Chiar nu ştiu cum să vă zic...
Cum să-încep mai nimerit ...
Am .... de un timp .... un amic ...
Este sincer.... l-am citit ...
Însă ... cum sunt furioasă
Imediat se instalează ...
Undeva ... la mine-n casă
Şi într-una mă forţează
În alt fel să mă distrez ,
Să ies în parc la plimbare...
Să nu mai stau .... să oftez
Dar... nu ştie cît de tare
Urăsc să mă plimb .... pe-oriunde.
Azi , de pildă , cînd veneam
De la servici...5 secunde
Au lipsit...eu...alergam
Tramvaiul să-l prind , un tip
Zice : ah! vai! să nu cazi !!!
De-mi venea ...aşa să ţip !!!
De pe străzi , pe-ăştia de-i razi !!!...
Şi-atunci poate voi ieşi
Să mă plimb sub clar de lună
Să mă plimb ...oriunde-ar fi
Mai ceva ca o ...nebună .
Pînă-atunci.... lasă-mă-aşa
Să alerg iute-înspre casă...
Să n-aud în urma mea
Nici că-s bună .... sau .... frumoasă
Mai bine-ascult ...21
Că nici-unde nu-i mai bine!
Decît să-mi zîmbească ...unul ?
Mai bine-în casă la mine !!!
Pentru sfat îţi mulţumesc !
Ai fost sincer şi ... salut !!!
Sinceritatea iubesc !
Mult de tot , chiar foarte mult !
Dar eu , după ce compun
Oricare din poezii ....
Şi la morţi aş vrea să spun :
Sunt fericită-înc-o zi!!!






Niciun comentariu: